O czym pamiętać przy urządzaniu biura?

2016-04-27

Dobrze urządzone biuro to wizytówka firmy. Zachęca klientów do powrotu do przyjemnie urządzonej przestrzeni, kontrahentom kojarzy się z profesjonalizmem, a pracownikom z dobrym miejscem do skupienia i wydajnego działania. Dlatego warto poświęcić uwagę na odpowiednie rozplanowanie i wybór odpowiednich mebli biurowych.

Wysokość i układ
O tym, czy przestrzeń będzie przyjemna w odbiorze oraz funkcjonalna w użytkowaniu, w dużej mierze decyduje wysokość dobranych mebli. Ważne jest również, aby meble biurowe były odpowiednio rozplanowane w pomieszczeniu. Z tej przyczyny, jeśli dysponujemy biurem zaadaptowanym w starej kamienicy - dobrze uwzględnić wysokość sufitów i zamówić meble, które nie będą niskie. Takie bowiem optycznie zniknęłyby w przestrzeni biurowej. Zbytniej wysokości meble z kolei przytłoczyć mogą przestrzeń, jeśli nasze biuro jest niewielkie, a sufit obniżony. Wtedy lepiej zainwestować w rozwiązania niewysokie i dokładnie rozplanować ich ustawienie, wykorzystując wszelkie dostępne zakamarki.

Istota stylu
Ważnym elementem doboru odpowiednich mebli jest skorelowanie ich stylu z typem prowadzonej przez nas działalności. W biurze zajmującym się innowacjami meble również powinno być nowoczesne. Z kolei kancelaria notarialna momentalnie zyska w oczach klienta, gdy urządzona będzie klasycznie. Pierwsze wrażenie się liczy.